Commissies

Commissies algemeen Populair

191 weergaves

Een studievereniging is niet compleet zonder commissies, zo ook FMC niet. Dit jaar heeft FMC zeven commissies:

• Activiteitencommissie
  • Borrelcommissie
  • Eerstejaarsweekendcommissie
  • Fotojaarboekcommissie
  • Kascommissie
  • Reiscommissie
  • Studiegerelateerde uitjes commissie

Naast de commissies is er nog het adviesorgaan, dat het bestuur helpt waar nodig. Het adviesorgaan bestaat uit actieve leden en oud-bestuursleden die veel ervaring hebben binnen de studievereniging, waardoor zij hun expertise kunnen gebruiken om het bestuur bij te staan.

Binnen de meeste commissies zijn leden actief bezig om de leukste evenementen te organiseren. Dit is niet alleen leuk om te doen, het is ook goed voor het opbouwen van verschillende vaardigheden die je later in je carrière nodig zult hebben en het is bevordelijk voor je persoonlijke ontwikkeling. Je leert nieuwe mensen kennen, je leert om te samenwerken, plannen en organiseren, en zorgt ervoor dat de leden van FMC een onvergetelijke tijd zullen hebben. Daarnaast is het cruciaal voor de vereniging, omdat er zonder commissies weinig kan gebeuren. Kortom: bij een commissie gaan is de beste optie als je actief betrokken wilt zijn binnen de vereniging.